Måndag igen

I Vardagen ♥,
Ja så har ännu en helg gått.. Har inte skrivit här på ett tag nu. Har varit så mycket annat så jag har varken haft tid eller lust att skriva nåt.... Men ska skriva ner nån rad nu ändå.

Helgen har varit bra, var hos Ellen och Johnny i lördags å grillade :D Skit gott va de! Igår åkte vi en sväng till Bollnäs för å kika på svärfarfs bil som inte startade. Älskling hittade ju såklart felet :) Sen åkte vi till mamma å Jens på kalas för Jens fyllde 14 igår. Stor lillebror blir! Var ute mycket igår vilket va jätte skönt! Elsa busade i flera timmar!

Nu kommer mamma så jag läre gå :) Ska nog ner på stan när dom öppnar å kolla om mina kläder har kommit. Sen blir de jobb ikväll som vanligt!

ALLT ÄR UPP OCH NER.
Tur jag har dig min älskling. Jag älskar dig mest i världen!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: