3 december

I Vardagen ♥,
I måndags var jag äntligen i Bollnäs för att börja köpa julklappar med Ellen. Hittade till några iaf så är det några kvar sen.. Känns skönt att ha börjat istället för att ha alla kvar. Men jag är väldigt avundsjuk på dom som redan är klara! Jag har till 2st nu jag inte vet alls vad jag ska köpa :S Men det löser sig förhoppningsvis!

Idag ska jag göra de sista för advent. (har fortfarande inte fått upp julgardiner i köket) Men nu ska dom upp tänkte ja. Blir ju så mycke mysigare då. DET ÄR JU SNART JUL! Snart får man ta in granen med, riktig gran ska de vara!


  
Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Ja, det är riktigt lämplig. Den ska du nog kunna köpa hos nästan vilken frisör som helst.. skulle jag tro.

Skrivet av: Stora syster
I

Men nu har de varit 3.e december länge i söräng :-)

Dax att uppdatera lite tror jag..




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: