Kalas och film

I Vardagen ♥,

Vet att jag är världens mest sämsta bloggare! haha. blir nästan aldrig några inlägg för min del...

Jag jobbade idag mellan 7.30 - 11.30, är mest halvdagar denna vecka men på torsdag är jag ledig :) Hans-ove började ju sin semester idag så på onsdag när jag slutar åker vi förmodligen till Flätsbo eftersom jag är ledig torsdag. Eftersom vädret inte var det bästa i helgen så blev det att vi inte åkte dig nå helgen som var.

Hugo fyllde 6år idag så vi har varit dit på kalas idag på eftermiddagen. Sen bar det av till kvantum för att handla och hämta ut paket. Och ikväll har jag bestämt att vi ska kolla på film, fick nämligen 2 nya filmer från lovefilm idag. :) var även hos anders igår och kollade på film, one missed call tror jag den hette, var helt ok faktiskt :)


  
Skrivet av: jennie
I

ja men bra du skriver ibland iaf :)

Skrivet av: Christina
I

ÅH one missed call har vi också kollat på !! Alla höll på att skita på sig typ! Jättebra film! :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: