12 maj

I Vardagen ♥,
Jaha vart börjar man denna vecka då? Blir jämt bara att jag skriver på måndagar, varför egentligen? Händer väl inte så mycket så jag tycker inte jag behöver skriva så ofta :) Jag är iaf frisk nu, det känns skönt. Jag hatar att vara förkyld! Känner bara av halsen lite ibland.

Var till Gävle på cruising i lördags. Åkte 9000 ner :) Var väl inte sådär jätte kul där direkt men de gick väl. Var inte kvar så jätte länge där heller, tror vi drog oss hem vid typ tolv. Började bli lite kallt och rått ute då också och jag hade bara en kofta med mig. Annars så har det väl inte hänt så mycket annat. Sov till 12.45 igår! haha kan inte fatta hur de gick till men skönt va de! Sen dammsög och städade jag undan lite här hemma. Det behövdes kan jag säga! Senare på kvällen så kom mamma och Jens en sväng. Blev fika sen så hade vi inte ätit något så då åkte vi ovh köpte pizza, gott! När klockan blev 21.00 la jag och Hans-ove oss på soffan och kollade på Sprängaren som gick på 4an. Efter ett tag så kom Chris för att sova här :)
Blir jobba hela denna vecka. Va ju sjuk 3 dagar förra veckan så då vill man jobba alla dagar nu så man inte missar så mycket pengar. :) Måste även få tillägga att jag va till mamma och pappa i fredags och köpte pappas bärbara dator :D Han använde den ALDRIG ändå så jag fick köpa den. Så nu har jag äntligen men egen bärbara :D

Idag ska jag inte göra nånting tror ja :) Bara slappa innan jag åker och jobbar. Men en promenad med Elsa kommer det nog att bli iaf. Synd bara att det blåser så mycket! Och såklart ska jag kolla på reprisen av Glamour 11.25 :)

12 maj idag betyder 2 år och 9 månader älskling! Jag älskar dig! 

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: