Husvagn

I Vardagen ♥,
Igår var vi iväg å köpte oss en husvagn :D Haha nu kanske jag låter som en pensionär men jag tycker det är mysigt med en egen husvagn :) Jag har nyss ringt och fixat försäkring på den.. Blev en hel försäkring, bäst så.. Husvagnen är föresten en Adria 462 DP -00. Ganska liten men en fin vagn. Lagom åt mig och älsklingen.

Igår va det morsag, men eftersom vi var till Sala och köpte vagn så var vi till min mamma i lördagskväll. Där tittade vi på melodifestivalen och fikade. Hon fick en bukett liljekonvaljer och 10 nr allas i prenumeration :) Jag höll på Grekland i melodifestivalen å de va ju nära ett tag att dom skulle vinna.. Men de räckte tydligen inte. Tyckte den låten var bra, mycke bättre än dom andra i toppen.
Eftersom det var morsdag så va vi till Elfi igår också så hon fick en fin blomma att ha på bron. Där fick vi mat och en dusch. Sen bar det av hem till Söräng för att visa vagnen, jag, Hans-ove, Åke, Elfi, Mamma och Jens. Elsa gumman har bott hos mamma hela helgen så de va skönt att hon fick komma hem, min lilla gofis!

Min lördag bestod mest av städning och sitta ute i solen :) Var skönt att få lite städning gjord. + att jag frostade ur frysen.

Hoppas jag får lönen idag!! Jag som hade tänkt åka ner till Bollnäs en sväng på Dollar men utan pengar är de lite svårt....... Skulle haft lön i fredags egentligen men tydligen så krånglar deras system så vi får tydligen vänta.....

  
Skrivet av: Lisa
I

Så ni har köpt en liten holk:-).. Hus, kombi, hund och husvagn.. Bara en liten skrutt som fattas nu då.;-)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: