Ny dag..

I Vardagen ♥,
Ja då var en ny dag här.
Är hundvakt idag så Bella är här :) Bra det för Elsa så kan dom busa lite! Synd bara att det blir så skitiga golv, haha. får ta å torka dom ikväll om jag inte jobbar eller imorgon.

Vi var till Jennie och Tomas igår kväll och kollade på fölen. Gud va sööta dom var!

Får se om det blir nå jobb idag, dom skulle höra av sig så fort dom vet. Skönt  va hemma a men inte så kul för plånboken. Jag är ju i behov av pengar kan man säga. Min mobil ska iaf skickas in och hoppas dom lagar den! Jag har ju verkligen inte råd att köpa en ny!

Ikväll ska jag sola om det inte blir nå jobb iaf!

Helena Bergström - Aldrig ska jag sluta älska dig  från "Livet är en schlager"

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: