Snöig lördag i maj

I Vardagen ♥,
Har nyss varit ner på stan en sväng med Christina :) Vi solade och kollade efter ett par skor till henne. Jag hittade även ett par men jag är pank tills lönen kommer på fredag :( snyft!

Jag fattar inte varför det snöar ute nu?? Onödigt skit väder! Det är ju maj!!

Jag va på stan med mamma också igår. Fick en kjol och en väska då. En riktigt snygg sommarväska :) Men den tar vi fram när sommarn kommer ;) Sen var det jobb som vanligt igår, jobbade mellan 15-19. Gick väl ganska så bra för att vara sista dagen på projektet. Få se vad det blir nästa vecka.

Ikväll ska det tydligen bli mat på Spicy Cow, ska bli gott de!

  
Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Jodå, jag kom upp , men det var tungt ett tag. Men dagen gick den också.

Vi ses på Spicy Cow senare :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: