18 november

I Vardagen ♥,
Ja så är det en ny vecka igen.. Tiden går så himla fort!

I helgen har vi hunnit med 2st kalas. I lördags hon syster Lena och i söndags hos broder Tommy. Så då blev man ju genast fattigare :p

Igår gjorde jag av med lite mer pengar.. Var till Sandviken och köpte ett nytt soffbord, skit snyggt! Jag är jätte nöjd. Vill bara få det gamla sålt nu. Måste sluta spendera pengar hela tiden när jag knappt har några. Haha!


Så ser det ut! 

Älskling är hemma och sjukskriven för ryggen nu igen. Stackars han men ändå tur för mig som får sällskap om dagarna :) Hoppas han blir bra snart.. Meningen är att han ska jobba på torsdag, men vi får nog se hur de blir med det.

Annars blir veckan bara lugn, vad jag vet nu iaf. På fredag ska jag till bm på inskrivning :D

  
Skrivet av: Ninna
I

Grattis på er :)

Skrivet av: Ninna
I

Grattis på er :)

Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Super fint! :)

Skrivet av: Jennie
I

Snyggt!!

Skrivet av: Sarah Anthill
I

Hej!

Bm? tror jag rätt då om du är gravid? =) hoppas allt är bra med dig!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: