Advent

I Vardagen ♥,
Håller på att försöker få de lite advents fint här hemma nu.. Har satt upp stjärnor och stakarna i fönstren, de blir så mysigt! Synd att man bara har allt uppe så kort tid om året, därför sätter jag upp dom nu :)

Har även dammsugat och torkat golven idag. Ska damma lite också tänkte ja.. Väntar på att golven ska torka nu. Så ska jag städa undan lite skräp sen som inte behöver ligga framme men som ändå ligger överallt.

Väntar på min sista lilla lön från anthill också, som tydligen är sen nu igen! Så måste man väl till och hitta på julklappar sen.. Hatar det, de är ju så svårt att hitta på vad man ska köpa. Men det brukar ju alltid lösa sig ändå :)

Nej nu måste jag fortsätta med städningen så de blir klart nån gång.

  
Skrivet av: Ninna
I   Blogg: http://ninnnna.blogg.se/

Jag har utmanat dig i min blogg! :) /Ninna

Skrivet av: Christina
I

Behöver med städa! Duktiga du :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: