Uppdatering

I Vardagen ♥,
Jag har nu fått klagomål från flera håll att jag aldrig skriver i min blogg längre så de kanske är bäst jag skriver ett inlägg nu då..

Det har väl hänt en hel del grejer sen sist jag skrev.
*Det har hunnit blivit nytt år med nya möjligheter!
*Fått nytt jobb
*Och att jag fick ett missfall.
Det har varit  väldigt jobbigt för mig.. Jag såg verkligen fram emot att få bli mamma också sket det sig.. Det var inte ett enkelt missfall heller. Började blöda torsdag och sedan måndag 8 december klarade jag inte av smärtan längre utan det blev akut till Gävle där jag fick konstaterat att jag fått misfall. Återbesök fick jag inbokat en vecka senare för att kontrolera att allt kommit ut ur livmoderrn. Vi åker ner till Gävle och blev undersökt. Allt var inte ute så dom bestämde att jag fick ligga kvar över natten och få tabletter för att få ut resterna. 7st tabletter fick jag ta under loppet av några timmar. Och inget händer under kvällen! Inte heller under natten och morgonen så jag blir undersökt igen. Denna gång bestäms att jag ska få bli opererad istället. Skrapad. Dom vill då ha mig kvar ännu en natt för skrapning på morgonen dagen efter. Men det ville inte jag, Hans-ove var snäll och kom och hämtade mig kräkande och lös i magen. (tydligen en biverkning av tabletterna) Och sedan tillbaka till Gävle på ondag morgon för skrapning. Operationen gick jätte bra och direkt när jag vaknade upp efteråt var jag pigg och ville åka hem men de fick jag ju såklart inte utan fick vänta i flera timmar uppe i salen på avd 108A. Just då kände jag, Gud va skönt! Äntligen över! Nu känner jag, varför var det tvungen att bli såhär?? Jag var ju så lycklig.. Kanske just därför det gick som det fick. Men förhoppningsvis kommer fler chanser!

Nytt jobb hade jag ju också fått. i kundtjänst på nytt företag åt nytt företag. Just nu håller vi på med en fyra veckor utbildning på alla system mm.. Det känns bra :)

Idag är det dock inget jobb som gäller för min del. Idag ska jag till Bollnäs med Elsa för att "skola" in henne hos en dagmatte. Hoppas de kommer gå bra iaf och att hon går ihop med dom andra hundarna där!
Sedan blir det att åka till falun!

Nu har ni fått en uppdatering på hur mitt liv ser ut just nu.. Nu måste jag göra mig klar, ska vara i Bollnäs kl.10:00!

  
Skrivet av: r
I

Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.bilddagboken.se

Haha vad härligt att vi får veta hur det är i ditt liv! Vi saknar dig på jobbet:).. Kram

Skrivet av: kats
I   Blogg: http://www.katsdogs.se

Hej

jag Elsa blev så söt så söt :o)



Vill också ge dig kram för det du varit med om... Vet exakt hur du känner... Jag har genomgått det du gjorde 2 ggr... mellan barn nr 1 och 2 fick jag 2 missfall... och fick skrapas.... å ligga kvar...

Låt det få ta tid... känslomässigt... det blir lättare så småningom... en stor kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: