Skönt!

I Vardagen ♥,
Fick veta i fredags att jag fått mitt jobb på Fortum förlängt till sista september nu istället för sista april. SKÖNT och veta att man har jobb iaf under sommaren! Trivs jätte bra där! 

Igår var jag och Camilla till Valbo. Var duktig och inte handlade så mycket faktiskt. Ett par nya skor, ett par jeans, nytt schampo och balsam och en tshirt till Hans-ove blev det för mig. Och även lite godis till Elsa på Djurmagasinet eftersom hon fyllde 2 år igår 28 mars. Pluttan blir stor!

Ska väl ta å plocka lite nu här hemma medans man kan, man orkar ju aldrig göra något på kvällarna efter jobbet..

  
Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Det går as bra :) Han är så underbar och go! Riktigt busig och dampig, men de är roligt! Hehe det är KÖ på hundvakter så de ordnar sig alltid ;) Puss

Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Ja jag skippade namnet han fick hos uppfödaren :) Kingston numera!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: