v.19 har gått

I Vardagen ♥,
Så var det söndag igen, veckorna bara rusar iväg!

Fredagen bestog först av jobb 7:45-12:15. Har börjat på jobbet att man får jobba vissa måndagar 7:45-18:15 så man får sluta tidigt en fredag. Sen var jag och Lina ner på stan en sväng för jag behövde nya sommarskor. Som tur var hittade jag ett par som jag köpte. Var även in en sväng på Lindex där jag hitta en tunika och även ett par 3/4 jeans som jag nu ångrar att ja köpte så jag ska lämna tillbaka dom tänkte ja.. På kvällen blev det tacos hos Janne.

Lördag morgon åkte jag med mamma å pappa till Söderhamn. Där blev det mer kläder på Kappahl och en bh från Lindex. Sen blev det bara lite nytto grejer från dollar och Öb. När vi kom hem höll Hans-ove på för fullt med att borra i sten på gården och hjälpte Stefan borta på åkern vid Jonkes så när han väl blev klar med det så åkte vi till mamma å pappa för att grilla, jäklar va gott de va! Innan vi åkte hem blev det lite kortspel och någon grogg för karlarna.

Idag söndag blir inte mycket för mig.. Hans-ove är ute å donar å jag är inne å gör mest ingenting.. Funderar på att åka ner till Maja & Pluto å köpa någon Black Molly till akvariet i köket, vi får se! Jag tycker dom fiskarna är så fina.. Dammsugas behövs också. Tänkte även hinna åka en sväng till Röste och hälsa på innan dagen är slut. Sen väntar en hel vecka jobb igen.. Vill ha semester nu men dit är det långt... :( Blir nog förmodligen vecka 30, 33, 34 & 35 för mig.. Det kommer bli skönt i sommar iaf för då ska vi bara ha öppet till kl 17:00 så då kommer man aldrig jobba längre än till 17:15 :)

Nu blev det mycket uppdatering, får se när nästa kommer sen igen!

  
Skrivet av: Syster i älmeskullen
I

Alltid kul med uppdatering :) de blir sen semester för dig då! Men kan vara skönt de med. Du får göra dig tid för en madrass tur på min semester iaf! Har ni fundera mer på att följa till borlänge?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: