Besök på MVC

I Vardagen ♥,

Idag på morgonen var vi ner till barnmorskan. Är i vecka 25 nu så det var dags för besök. Fick höra hjärtljuden för första gången idag, gud va mysigt! Lät som ett gäng galoperande hästar :) Allt såg bra ut förutom att jag hade lite dåligt blodvärde så jag måste ta järntabletter en gång om dagen. Nästa besök blir 21/12.

Var till Uppsala en sväng i lördags, köpte en barnvagn. Jag är jätte nöjd med den, den är verkligen jätte fin! Det blev en begagnad till bra pris. Känns skönt att man äntligen börjat inhandla lite. Var även på Ikea och köpte ett väggskötbord. Men eftersom vi har så trångt i badrummet ska det bli roligt att se vart den ska få plats :) Men det löser sig nog!

Är ledig idag, har atf timmar att ta ut innan årsskiftet så jag passade på att ta några timmar idag. Nu ska jag ta å dammsuga lite, golven är inte trevlig nu kan jag lova med detta hemska väder och 2 katter som springer in och ut hela dagarna sen hund på det.


  
Skrivet av: Jennie
I

Jo nog blir de skit efter dom :) hur tror du de är efter 9 katter och Apotin då?? ;)

Skrivet av: Jennie
I

Haha jo han är fantastisk på att hjälpa till :) han fixar ju mer än mig för de mesta. Skulle han inte lyft ett finger åkte han ut på direkten, garanterat! Ska 2 arbeta ska 2 hjälpa till hemma oxå =) Mötte nog dig strax före 3 igår. Tagit sprutan?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: