Vaccinerad.

I Vardagen ♥,
Var ner och tog vaccinations sprutan i tisdags. Jag som hade bestämt mig för att inte ta den så ändrade jag mig plötsligt. Både jag och Hans-ove var och tog den, men han tog den enbart för jag tvingade honom :) Fick även med oss Linda på jobbet som egentligen inte heller skulle ta den. Så nu är vi vaccinerade!

Tiden går så fort så jag hinner inte med snart! Redan vecka 26 och magen syns mer och mer och snart är det jul! Eftersom första advent är i helgen åker väl stjärnorna upp i fönstren mm här hemma då. Tycker det är mysigt att få göra lite jul fint! Har semester 21-23 dec så då får man totalt 9 dagars ledigt irad i jul, skönt!!

Idag fick Sixten sista medicin kuren. Han har haft ett sår på tassen som inte ville ge sig så då fick det bli ett veterinär besök för ca 2 veckor sen och han fick äta medicin i 15 dagar. Var någon infektion av nå slag så jag hoppas den inte kommer tillbaka nu när han slutar äta de där..

Snö och minus grader, tack!

  
Skrivet av: Jennie
I

Nu så! Nå nytt lär väl hända i Söräng? =) sprutan är historia nu!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: