Vecka 23 & Första snön har kommit

I Vardagen ♥,

Så här ser det ut utanför fönstret här hemma just nu





Börjar vintern komma nu?


Slutade efter lunch idag för att åka hem till Elsa. Skönt att få komma hem tidigt en dag känner jag. Synd bara att jag måste ner och handla sen och hämta paket på Kvantum.

I tisdags gick jag in i vecka 23. Fattar inte att tiden går så fort! Kan tänka mig va fort det kommer att gå sen efter jul tills det är dags.. Har iaf börjat känna underbara sparkar där innefrån nu, det är så mysigt! Ibland är det även så både jag och pappa Hans-ove kan känna dom på utsidan :) Annars mår jag bara bra, det enda jag känner av är att jag sover fruktansvärt dåligt på nätterna vilket blir lite jobbigt på jobbet men jag hoppas det går över snart. Man känner sig som en zombie när man sover dåligt.. Längtar till mars!!


Sitter och kollar runt lite efter barnvagn på blocket. Jag hade velat köpa en ny men Hans-ove tycker det räcker med en begagnad. Vill ha en emmaljunga city cross! Synd bara att dom är så dyra att köpa ny, men finns ju så mycket annat som måste köpas också så det får väl bli en begagnad ändå :)

Vet att det blir långt mellan gångerna det blir uppdaterat, men jag skriver när jag känner för det.
Är det ens någon som läser min blogg??


  
Skrivet av: jennie
I

klart jag läser.. men ibland känns de som jag hakat upp mig för de är samma blogg lääänge här ibland :-)

Ja begagnat är de inge fel på, tänk så här... ju mer begagnat du köper desto mer olika saker har du råd med!! kan du köpa nå till halva priset har du ju lika mycke kvar till nå annat!! Bra va :-)

Skrivet av: Lisa
I   Blogg: http://lisaivarssons.blogg.se/

Jag läser:)

Men du, tror du att du får sova mer i Mars när lillen kommit??;)Bara att förbereda sej på ett par år som zombie;)

Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Jaa jag läser den! Uppdatera oftare :)

Vad roligt att höra att det rullar på bra med bebis! Kommer du lindrigt undan med exempelvis konstiga matbegär eller liknande? ;)

Kram!

Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Hej! Ja men tack själv!

Ja absolut, klart att vi 4 får ta en egen liten runda :) Det är jag med på :D

Kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: