Måndag 30 augusti 2010

I Vardagen ♥,
Idag har Tuva och jag varit en snabbis till Söderhamn med Linn & Lea. Var in på barnens hus och frågade över låset på bilstolen som de var fel på.. Killen där smörjde upp den så de fungerade en gång men nu är den lika igen! Så läre väl dit igen sen nå tag så dom får byta ut den. Vi hann även med en lunch på e-center innan vi fick skynda oss tillbaka till Bollnäs för att träffa Sanna & Isak och Mikaela & Ted på öppna förskolan kl.13. Gisses va stor killarna hade blivit! :) Bestämde även att vi ska ses där nästa måndag också och testa på babysången :)

Så fort vi kom hem så la jag Tuva så hon fick sova middag eftersom de enda hon sovit under dagen var en liten stund i bilen när vi åkte från Söderhamn.. Hon somnade i stort sett direkt och jag började plocka lite. Fattar inte hur rörigt man kan ha de hemma ibland :S Känns som man inte gör annat än att springer och plockar men ändå ser de förjävligt ut!

Imorgon funderar jag på att åka ner till valbo (igen!) för att köpa hyllorna. Och kanske ta en sväng på H&M utan att stressa för en gångs skull ;) Måste köpa en helvit body som Tuva ska ha under dopklänningen också, tänkte inte på de sist jag var dit. Och så läre jag in och posta 3st paket imorgon. Retur till Ellos eftersom dom skickade fel storlek till mig på ett par leggings, Henriks trasiga mobil och min mobil som jag sålt på Tradera måste skickas :) Har även ett paket på Lindex som måste hämtas som innehåller skjortan som jag förhoppningsvis ska ha på mig på dopet. Låter som vi kanske måste kliva upp i tid imorgon Tuva ;) hihi. Får se hur mycket vi hinner, kanske får ta Valbo en annan dag i värsta fall.

Svarar på mammas fråga också ang om jag vunnit pengar eftersom ja köpt ny mobil. Nej det har jag inte men jag har ju sålt min andra mobil så de blev inte så jätte mycket pengar att lägga imellan :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna och gå och lägga mig. Och hoppas på att Tuva inte kommer krångla hela natten i natt igen! Gissar på att det är tänderna som spökar som gör att hon sover oroligt.. Får ju gå upp och ge henne nappen hur många gånger som helst!
Nattinatt!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: