Onsdag 18 augusti 2010

I Vardagen ♥,
Idag har vi varit ner till Bollnäs. Började på Expert å hämtade bilderna som jag beställt och köpte även ett album där att ha dom i. Sen vidare på systemet och köpte present till Hans-ove, han fick välja lite öl som han ville ha :) Sen in på Bf och hälsade på Maria, där hittade jag ett par as söta skor till Tuva i stl 19 som ja inte kunde låta bli att köpa! I Mumin såklart och blinkar under hälen gör dom också ;)

Efter det åkte vi till Dollarstore för jag skulle köpa en ram till korten men jag kom därifrån med 2 st :) Sen innan vi åkte hem svängde vi förbi Tommy & Lisa i Röste och lämnade de sista inbjudningskortet till dopet.

Dopet är nämligen bokat och klart! 11 september i Alfta kyrka är det dags :) Var ut med dom andra inbjudningskorten igår och det som skulle längst fick åka med posten. Så nu är det bara att börja planera, men ganska mycket är redan klart. Har fixat dopklänning (har 2st så de finns i reserv), sånger (en låt är iaf spikad och ev att det blir en till också), en som sjunger, lokal för fikat är bokad. Nu gäller det bara att hitta något åt mig själv att ha på mig! De känns som de största problemet faktiskt! Haha..

Nu vaknar Tuva så nu ska hon få mat, spagetti & köttfärssås och till efterrätt hallon/päron :) De gillar hon!

  
Skrivet av: Camilla Norin
I

Men vilka söta skor :)

Jag har haft fullt upp denna vecka och ska på Kick off imorgon, kommer hem lördageftermiddag, men kikar in på måndag efter jobbet, då har jag lite mer tid :)

Hoppas allt är bra med er. Tråkigt med Elsa! Hoppas det går över.



Kram på er -Camilla

Skrivet av: Emelie - ensamstående mamma till Wilma
I   Blogg: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Sv: Ja hon är stor flicka :) Hur stor var Tuva då när hon var lika gammal som Wilma?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: