Tisdag 10 augusti 2010

I Vardagen ♥,
 
När farmor Elfi och Jan kom hem från Tännäs hade dom denna snygga skoteroverall med hem till Tuva :D
Med läckert döskallemönster på :) Den är i stl 80-90 så jag hoppas den kommer passa bra.
Tusen tack för den!

Idag ska vi äntligen ner på BVC. Har inte varit dit sen 16 juni! Så de ska verkligen bli kul att se hur mycket tösen vuxit sen dess :) Är även dags för läkarkontroll och vaccinering nr 2 idag så jag hoppas verkligen det går lika bra som sist.. Återkommer när vi varit där med hur det gick :)


Uppdaterat 16:28

Igår började Elsa bli konstig i ögonen och det var lika idag så nu har jag nyss kommit hem från veterinären. Hon hade fått ögoninflamation stackarn! Och hade även ett litet sår på vänstra ögat, förmodligen har hon kliat sig så hon fått det. Hon är nästan 3,5år och har aldrig varit till veterinären för något annat än vaccination så jag ska inte klaga.. Så det var bara åka ner på apoteket för att köpa ögondroppar :)

Föresten är det bara jag som blir "utkastad" från blogg hela tiden när man skriver inlägg??
Ganska irriterande, så de gäller att spara som utkast hela tiden för att de inte ska försvinna!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: