Tisdag 17 augusti 2010

I Vardagen ♥,

Ikväll har Tuvas farmor varit här med henne så jag har bakat lite till :) Ikväll blev det chokladbollar och ungkarlar! Baket är såklart till Hans-Oves födelsedag på torsdag.


Idag har vi bara åkt runt känns de som. Började med frukost sen åkte vi till Edsbyn. Först hälsade vi på mamma på Edsbyverken och sen vidare till Elfi på hennes jobb och hälsade på. Efter de åkte vi vidare till Söderomsjön och hälsade på min mormor och morfar. Kom hem vid ca kl.15 och va hemma en timme innan vi åkte till Gäddvik igen för Hans-Ove skulle fortsätta hjälpa Jan skjutsa grejer. Efter maten åkte Tuva, jag och Elfi hem till oss :) Så har jag haft tid att tvätta lite och baka.

Igår bytte vi bilstol till Tuva, så nu sitter hon i sin akta graco duoflex. Det blev så tungt att bära henne i den andra så då tyckte vi de va lika bra att byta nu :) Hon sitter iaf jättebra i den, de enda negativa är att hon hänger med huvudet nu när hon sover eftersom de är mer sittläge i den här..

  
Skrivet av: Ingela
I

mm va gott de ser ut. Och fika sugen är jag. Men ni håller er borta ni.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: