Tisdag 24 augusti 2010

I Vardagen ♥,
Usch vilket trist väder det är idag! Varken jag eller hund vill gå ut alls idag.. :)

Har inte hänt mycket här hemma idag.. Kollat på tv och suttit vid datorn i stort sett hela dagen. Å de känns inte som de kommer hända så mycket annat idag heller!

Efter att Tuva ätit lunch (biff stroganoff) så sover hon middag nu. Men hon har sovit ett tag nu så hon borde vakna snart om ja känner henne rätt :) Tog fram hennes lekmatta idag eftersom hon börjar bli så stor och inte får plats riktigt i babygymet längre.. Så jag kommer sätta ut babygymet på annons, onödigt att ha en massa liggande som inte används tycker jag.

Läre även ta och skriva skadeanmälan till försäkringsbolaget för Elsa så de blir iväg skickat nån gång..

Till middag ikväll blir det enkelt och gott, pannkaka och äggmacka!


  
Skrivet av: Frida
I   Blogg: http://fridafransson.blogg.se/

Svar: Jag är faktiskt rätt nöjd med mobilen, har dock upptäkt en sak nu när jag knäpper kort så blinkar min meny in i kamerabilden. Ska in och höra mej för över det till veckan hade jag tänkt. Kan ju vara så att det bara är min telefon med. Annars är jag supernöjd! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: