Bloggtorka...

I Vardagen ♥,

Har inte känt alls för att blogga nu dom senaste dagarna. Vet inte vad jag ska skriva om? Känns som man alltid skriver samma saker.. Vad vill ni att jag ska skriva om/vad vill ni veta?

Sen har jag även börjat tröttna på min bloggdesign. Kanske därför det inte ens är roligt att blogga längre? (jo jag tycker den jag har är jätte fin som den är men de vore roligt med något nytt!) Men jag har inte en blekaste aning om hur man gör :(

Jag var nyss och öppnade dörren till trappen upp så nu luktar det färg i hela huset känner jag! Målade trappen för andra gången igår kväll, och tyvärr på vissta ställen var det inte riktigt torrt så det blev fotavtryck på några ställen. Så nu ska de få torka riktigt så får vi slipa dom fläckarna och måla om sen så är det bara en gång kvar att måla sen lägga golv :D HAHA och självklart igår när jag målade sista trappsteget kommer jag på att jag har locket till färgburken kvar uppe, så himla typiskt mig!
Känner mig rätt så tjatig över renoveringen av rummet på övervåningen men jag vill så himla gärna att det ska bli klart nån gång!! Får jag för mig något så ska det helst varit gjort nyss annars blir jag tokig :p

Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt med datorn i knät medans Tuva sover en stund. Men ska jag nog gå och slänga i en maskin tvätt nu tror ja.. Så får vi se hur långt de dröjer till nästa inlägg!

Föresten, igår fick vi svar på vattenprovet! Vi hade hur bra vatten som helst!! Så nu äre bara att hinka i sig av vårat vatten! För Tuva också. Så himla skönt, ÄNTLIGEN!


  
Skrivet av: Ingela
I

Ja jag vill ju läsa om Tuva. Vilka framsteg hon gör och så där.Roligast är de när du knäppt kort och satt in.

Skrivet av: Berit
I

vi håller klart med din mor, för oss är det jätteroligt att se o höra om Tuva eftersom vi ses så sällan.

toppen att ni äntligen fått ok vatten måste vara skönt,och en övervåning klar till jul.

kan du ge några förslag på julklapp till Tuva

kramar till er alla

Skrivet av: Elfi
I

Min morgon på jobbet börjar med din blogg, vill ju se och höra om Tuva då blir dagen bra. Kram från Farmor.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: