Idol final!

I Vardagen ♥,

Ikväll är det äntligen Idol final! Jag håller på Jay såklart! :) Är glad att det är han och Minnah i finalen för det var det jag ville hela tiden för henne gillar jag också, men Jay är snäppet bättre :)
Är hur avis som helst på Tommy och Lisa som ska ner till globen och kolla på finalen live!

Så ikväll ska jag laga lite god mat och kolla på de :)

Tuva har börjat vakna tidigare på morgonen nuförtiden. Allt mellan 8-9. Imorse var kl.8:10 när hon ville upp. Man hinner med en hel del har jag märkt när man kliver upp tidigt :p Får även lägga henne lite tidigare på kvällen, hon börjar bli trött runt 20:00.

Har nyss slagit in några julklappar och nu ska jag ta och lägga Tuva snart så hon får sova en stund :)


  
Skrivet av: Ingela
I

Inte bara du som är avis på Tommy o Lisa de är jag också.Hon börjar bli som en normal bebis lill skruttan.;)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: