Ja då var julen över..

I Vardagen ♥,
Tuva hade feber hela dagen igår men hon försökte vara som vanligt ändå. Söthöna ♥ Men de syntes på henne att hon inte var pigg, alldeles blank på ögonen. Hon var så trött på kvällen så vi fick lägga henne 19:45 och sen sov hon nu till 9 på morgonen utan att ha vaknat nå inatt så nu är hon feberfri :) Har sett att en 8:e tand är påväg upp så de kanske va den som spökade igår?

Hans-ove jobbar nu alla mellandagar så idag är jag och Tuva ensam hemma. Men måste ner och handla sen för typ allt är slut hemma nu!

Har suttit och letat efter en digitalkamera på internet men hur ska man kunna veta vilken man ska välja?! Haha. Vilken djungel. Tänkte köpa en kamera för pengar jag fick i julklapp. Ska även ner till Valbo någon dag och handla lite smått och gott till våra nya rum :)

Jan och Elfi var här igår så Hans-ove och Jan la golvet uppe så nu är de klart :D Nu äre bara flytta möbler! Jag och Hans-ove bar upp våran byrå igår kväll och så fixade han ett eluttag medans jag packade ner lite grejer från databordet. Så nu hoppas jag att allt flyttas ikväll :D
Fan va jag har längtat till detta!!

I skrivandets stund sitter jag och lyssnar på Jay Smith på Spotify, underbar musik!!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: