Onsdag 29 december 2010

I Vardagen ♥,
Just nu ligger Tuva och sover en stund.
Vi vaknade tidigt idag, vid halv 8 ville Tuva kliva upp och då låg jag redan vaken:) De är gått mycke bättre för mig att sova inatt som tur var!

Måste även försöka hinna med att lägga ut lite kläder på tradera idag eller ikväll. Rensade i garderoben igår och hittade en del nya-oanvända kläder som jag inte vill ha som jag tänkte försöka sälja. Sen blir det nog någon säck som ska kastas eller hamna på erikshjälpen också ;)

Ska vara nere på bvc kl.11 sen ska vi ner på stan ock kika en vända. Måste på kappahl och byta en tröja som min pappa fick i julklapp och på banken och sätta in lite julklappspengar. Återkommer sen efter vi kommit hem med vad vågen och måttbandet sa på bvc :)

  
Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://theresethureson.blogg.se/

Liam kommer gå på dagis ute på Ren. På Rehnsbacken. Lite tråkigt bara och behöva åka genom hela stan och ända ut på Ren för att lämna och hämta honom. Men man vänjer väl sig =) Nidå, har ni hört något mer eller när börjar Tuva dagis? Kramar

Skrivet av: Tessan
I   Blogg: http://theresethureson.blogg.se/

Ja grejen är att jag vet inte riktigt hur vi ska lägga upp det om vi blir erbjuden plats i söräng. Tråkigt och behöva byta dagis när han kommit in sig på Ren men skönt och ha honom mycket närmare och att han får vara på sitt område liksom. Så vi får se hur vi gör den dagen vi blir erbjuden plats på söräng :) Hade varit så mkt enklare om han fick börja där från början =) Ja ring och kolla vart Tuva ligger i kön. Man vill ju liksom veta hur det ser ut =)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: