Separationsångest?

I Vardagen ♥,
Ja inatt var det första natten i våra nya rum och det var i stort sett helt omöjligt för mig att somna igår kväll! Låg vaken flera timmar och trodde jag hörde Tuva nere hela tiden! Sen när jag väl somnar då varknar jag av att hon ligger och gnäller i sömnen som hon brukar göra. Sen va de lika omöjligt att somna igen! Separationsångest eller? ;)

Henrik var här igår kväll och hjälpte Hans-ove och bära alla möbler. Så nu är allt flyttat, nästan. Är bara lite smågrejer och mina garderob kvar men den måste plockas ur helt om de ska gå att rubba den :p
Och då kan jag ju passa på att rensa den rejält också! Kan tänka mig att de blir den del som ja inte behöver ha kvar. Och den här gången ska jag sluta tänka "jag kanske kommer använda den här nån gång" för de gör jag inte! Jag tröttnar lätt på kläder när jag haft dom ett tag ;)

Nu ska jag gå och kika om Tuva är vaken så jag kan börja flytta lite saker :)

  
Skrivet av: jennie
I

Inga kort uppifrån?




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: