Varit på stan..

I Vardagen ♥,
Ja både idag och igår har vi varit ner på stan.
Igår var vi ner med Linn & Lea för att köpa lite julklappar. Hittade några stycken så nu har jag bara 3st kvar att köpa :) Känns skönt att slippa vara ute i sista sekunden med alla! En lunch på krokanen hann vi med också innan vi åkte hem.
Och idag har vi varit ner med Elfi, för hon skulle leta någon julklapp. Köpte lite kläder till Tuva som hon ska få i julklapp av henne på Lindex så kommer vi hem så har jag fått check på 25% på ett helt köp där med posten idag, irriterande! Sen var in på Willys och handlade lite också. Det är så skönt att ha någon med och handla tycker jag.. Sen var det bara att åka med och mata Tuva och plocka ur bilen:)

Efter att Tuva krånglat två nätter irad så sov hon hela natten inatt. Men då kunde inte jag sova istället! Vaknade ofta och kunde inte somna om :( Så när Tuva vaknade vid åtta så var jag hur trött som helst men de va bara att kliva upp de!

Nu ska jag ta och lägga Tuva få se om hon vill sova en stund och själv ska jag ta och plocka lite i köket innan Hans-ove kommer hem och man ska börja med maten!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: