Zombie

I Vardagen ♥,
Ja idag känner man sig som en riktig zombie! Tuva har krånglat hela natten och legat och gnällt och grinat! Stackars Hans-ove som fick kliva upp och åka till jobbet 6:20, då sov iaf Tuva en sväng. Vi klev upp 08:50 då verkade hon också gett upp sina försök att sova mer. Så de känns inte som de kommer bli nå öppna för oss idag :(

Sitter nu och väntar på en auktion på Tradera som snart ska gå. Ropade in en body och en tröja åt Tuva igår och nu väntar jag på en morgonrock. Den hon har är liksom lite liten eftersom den är i 60/62 ;) Jag gillar inte att köpa begagnade kläder till henne så bodyn och tröjan var sprillans ny med lappen kvar och morgonrocken är bara använd en gång står det :)
Missade 2st auktioner igår som gjorde mig skit sur! Blev överbjuden med 1kr i sista sekunden så jag hann aldrig bjuda över, jäkla skit! De var på en klänning och en film, och den klänningen ville jag så gärna ha!
Har märkt att jag verkligen har jättedåligt med kläder i st 80 och hon börjar växa ur 74 nu :S

Jag vet inte varför men jag älskar att knäppa kort på Tuva medans hon sover! Hon har alltid så roliga sovställningar nuförtiden :) Den här knäppte jag igår när jag gick och la mig, lägg märke till att hon sover på knä och har sin kanin som huvudkudde ;)


Nu luktar det skit av en liten gounge som står här bredvid så bäst jag går och torkar bort det :)


  
Skrivet av: Syster Yster
I

Vilken gofia....=)

Skrivet av: Elfi
I

Härliga gofisen Tuva.

Skrivet av: Linn
I   Blogg: http://dubbellycka.blogspot.com

Det ska jag göra :) kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: