Februari 2010

I Vardagen ♥,
Så har vi kommit in i februari redan! Min månad, blir ju 1 år äldre varje år i februari. 22 år detta år, va gammal man börjar bli! Det är bara ca 1 månad kvar nu till bf för bebisen, var till barnmorskan i onsdags och nu är huvudet fixerat iaf så nu är det bara att komma ut! Längtar som bara den nu tills h*n kommer.. Känns som en evighet kvar men tiden går ju så fort så snart är vi ju där :)

Veckan som kommer nu kommer bli min sista jobb vecka sen kommer jag vara hemma tills de är dags att föda. Jobbar just nu halvtid vilket gör att jag orkat jobba så här länge annars hade det nog aldrig gått! Kommer bli ovant också att bara gå hemma nu när man är van att jobba, blir väl skillnad sen när bebisen är född då har man väl att göra gissar jag på.

Igår var "sport marie" på bandy med Hans-ove, Tommy och 2 killar till. Bollnäs-Haparanda slutade 8-3 till Bollnäs. Rolig match att titta på faktiskt. Måste vara minst 2 år sedan vi var på bandy sist! Var till Tommy i Röste och fick god mat innan matchen och sen åkte vi dit igen en sväng efter bandyn var slut. Jag fick agera chafför den kvällen som vanligt :) Man känner ibland att det gäller att passa på att göra lite saker nu innan bebben kommer..

På tisdag går jag in i vecka 37, har då gått 36 fulla veckor!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: