Fredag 19/2 2010

I Vardagen ♥,
Fredag idag. Klev upp vid 9:50 och åt frukost. Sen blev det att spendera lite tid vid datorn medans jag funderade ut vad jag ska göra idag. Det blev att jag tog fram symaskinen och sydde lite lakan till korgen och vagnen. Fick ut fyra stycken små av ett 150*250cm lakan så nu har jag nog så jag klarar mig hoppas jag. Blir väl inte att bebisen kommer sova så många månader i korgen innan man köper en spjälsäng tänker ja. Lägger med en bild på korgen


Har även packat bb väskan nu. Tror jag fått med det mesta som jag tror man behöver :) Man kommer säkert på nå mer allt efter som annars märker man väl på bb vad man glömde hemma :) Har även letat fram digital kameran som låg typ längst ner i en låda, tömt den och bytt batterier så det bara är att knäppa en massa kort.

Var till barnmorskan i onsdags. Magen har sjunkit nu och så har jag börjar få lite små förvärkar och tryck neråt ibland så Astrid trodde inte jag hade så lång tid kvar innan det var dags! Gör mig lite nervös men samtidigt glad såklart! Men jag tror iaf att det kommer bli ett mars barn så så snart blir det nog inte ändå :)

Ikväll blir det ut och äta på värdshuset och sen Lets dance!

  
Skrivet av: Christina
I   Blogg: http://christinasvedberg.blogg.se/

Herregud! Du gör mig jättenervös! Hehe. Spännande! Det kommer gå bra och nu är det nääära :)



Kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: