Bort med julen!

I Vardagen ♥,
Har varit till tandläkaren nu på förmiddagen. Hade så fina tänder så sa hon :) Fast jag inte varit iväg på ca 2år. Hade bara lite tandsten nere vid framtänderna som hon skrapade bort på en gång. Skönt att ha besökt tandläkaren nu så slipper man oroa sig för de ett tag framöver. Blev även en sväng in på Lidex och Kappahl för att köpa lite kläder till bebisen :)

Igår tog jag med mig Ellen & Liam till Barnens Hus för att handla lite små grejer som behövs. Blev en napp, nappflaska, febertemp, 2st pyjamaser, kudde till vagnen och örngott mm. Det är ju så mycket man behöver som man inte tänker på men nu börjar de mesta finnas hemma iaf.

Nu ska jag ta och plocka bort det sista från julen. Har bara stjärnorna i fönstren kvar men nu åker dom ner också!

Nästa tisdag börjar föräldrautbildningen! (19/1)

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: