Väntar

I Vardagen ♥,
Sitter och väntar på att åka till jobbet nu. Har nu när jag är i vecka 34 fått börja jobba halvtid så idag jobbar jag 13:45 - 17:15.

I tisdags började föräldrautbildningen. Pratade om förlossning den gången och nästa skulle det bli om olika bedövningar mm. Efteråt träffade vi min barnmorska Astrid och mätte magen, lyssnade på hjärtljuden mm. Följer min kurva som jag ska så de är ju skönt :) Hjärtljuden låg på 135 då och 132 sist vi var dit.. Alla värden på mig va också bra. Hon kände även så huvudet låg neråt som det ska och de gjorde det fast det är inte fixerat än. Hans-ove fick också känna på huvudet :)

Imorgon ska vi till Gävle på hockey med Tommy och Lisa, Tommy fick det i present av oss när han fyllde år i november så nu tyckte han tydligen det är dags att gå så jag hoppas det blir roligt. Har aldrig varit på en sån match förut.

Just de, fick ju ett sms från H&M nyss också att det är 10% på ett helt köp idag, kanske ska passa på att beställa lite babykläder då! :)

Men nu ska jag ta och hänga en maskin tvätt innan jag ska göra mig klar för jobbet!

  
Skrivet av: Jennie
I

Du fick tid snabbt åt Sally då. Hoppas allt går bra då :)

Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Japp, pappa hade biljetter som han fått från jobbet :) Har ju reserverade platser till varje hemmamatch, så de lottar vem ska få dem :) Ja, jag visste att ni skulle dit, Daniel nämnde det. Men jag såg er inte :/ Hur går det med "magen" :D? Kram

Skrivet av: Eva
I   Blogg: http://evapetersson.blogg.se/

Men vad roligt att allt är som det ska :) Vad blir det för nåt då, pojke eller flicka? ;) Nån känsla? Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: