Mitt nya liv som mamma

I Vardagen ♥,

Snart blir Tuva 1 månad. Förstår inte, tiden har gått så fruktansvärt fort sen hon kom till världen och hon bara växer och växer! Men hon är så snäll så, mest bara sover på dagarna. Har dock lite svårare att somna på kvällarna men bara hon somnar så sover hon flera timmar i streck så jag behöver bara upp och mata henne ca 1 gång per natt.

Mitt problem just nu är att jag inte kan låta bli att handla en massa åt henne :) Var bla till Söderhamn i fredags med mamma och handlade lite och nu har jag nyss gjort en beställning på H&M med lite kläder till henne. Är ju så gulligt att köpa små tjejkläder tycker jag!



Nu är fantasin slut så nu blir det inga fler rader i detta inlägg


  
Skrivet av: Ninna
I   Blogg: http://ninnnna.blogg.se/

men gud vad go! nu måste ni vara stolta föräldrar :)

Skrivet av: Mona
I

Va söt hon är! Inte undra på att mormor Ingela håller på att spricka av stolthet! :)

Kram/Mona




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: