Feber..

I Tuva ♥,
Ja inatt vaknade Tuva 2:30 och var helt hysterisk! Jag klev upp och gjorde ordning välling och när jag kommer in och ska ge henne den var hon brännhet! Så när hon ätit klart tog jag upp henne och tog tempen. 39,1 grader stannade den på. Lillsnuttan ♥ Hon fick en alvedon och sov sen till ca 9:30. Då hade hon 38,4.

Vid 11:45 var hon så trött så jag gick och la henne för att sova en stund. Och ja en stund blev det ju! Vid 17:00 vaknade hon igen! Ja, jag var in och kollade så hon andades medans hon sov när hon aldrig vaknade.

Nu är hon fortfarande vaken men är jätte hängig! Tänkte försöka hålla henne vaken en stund till innan hon får sova för natten. Så hoppas jag verkligen att hon mår bättre imorgon! Så jobbigt att se sitt barn sjukt när man inte kan göra något, mer än att ge alvedon..

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Uscha hoppas hon piggnar på! Vet inte hur de blir, man blir väl inte kvar nå länge på bb heller szå dom kanske inte hinner knäppa nå.. Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: