Vitt skal..

I Vardagen ♥,
När jag köpte min galaxy ace satt det ett svart skal på den som de alltid gör. Men köper man mobilen via 3 så följer det med ett vitt extra skal. ETT SÅNT VILL JAG HA! Men jag hittar ingenstans man kan köpa ett.. :(
Nån som vet?! Jag köpte min på Elgiganten då var det bara svart som gällde. Min förra mobil var vit och den trivdes jag med för jag älskar vitt :) Å jag kunde inte köpa mobilen på 3 heller eftersom dom är operatörslåsta och jag har ju halebop..


  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

vitt är snyggt:) Svar: Ja nu börjar de närma sej:) hon får gärna komma ut nu! :P namn får vi se va de blir:) Theresia, Lovisa, Julia å några fler har vi kommit fram till, de märks va de blir för namn när man ser henne:)

Visst skulle ni oxå till fjällen över påsk? :) Kram

Skrivet av: Sanna
I   Blogg: http://scstenberg.blogg.se/

Sv: Ja, jag förstår inte ens varför dom ska behöva existera. Dom gör väl ingen nytta?

/ S.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: