Födelsedagspresenter

I Vardagen ♥,

Ja igår tog vi med oss Elfi & Jan till Bollnäs för att kika på lite presenter till Tuva. Eller ja, jag Tuva och Elfi gick på stan och Hans-ove och Jan åkte iväg på annat :)

Hittade inte speciellt mycket i Bollnäs så vi tog och åkte till Söderhamn på Barnens hus och Ö&B istället. Var även och hälsade på Elfis vänner Bosse & Inga-lill som bor där på stan och fick lite fika.

Sen fortsatte kvällen tillsammans med Elfi & Jan med tacos och Melodifestivalen hemma hos oss.

Idag har jag passat på och slagit in lite paket medans Tuva sover middag och Hans-Ove är ute och skruvar fyrhjuling :)


Kan avslöja att paketen innehåller:

  • Barbapappa gunghäst
  • Keyboard
  • Trasdocka
  • Bultbräda
  • Knoddpuzzel
  • Bamse pyjamas stl 86/92

Känns som de är bäst att skriva vad vi köpt så ingen annan köper lika ;)
Sen ska Tuva även få ett guldhalsband med ett hjärta som jag fick när jag fyllde 1år ♥

Föresten, vad tycker ni om min "nya" design? :D Har lyckats ändra lite grann iaf. Skulle även vilja ha en ny header med de är nog lite överkurs för mig att lyckas få en bättre än vad jag redan har!

Igår hade jag och Hans-Ove varit tillsammans i 5½år


  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Jag tycker att de har blivit fint på bloggen:) Härliga saker ni köpt åt henne :)

Svar: Ja de är ju mysigt där:) Aha, jag tycker att de går bra å åka dit, de går undan:) Vi har stuga på Röstberget, mitt emot slalombacken finns det en väg in dit.. sen är det en bit in på den vägen:) Vet du på ett ungefär vart ja menar då? :) kram

Skrivet av: jennie
I

Jasså, har ni varmare än oss inne? Eller är de ute du menar? ;) isf skaffar jag oxå jordvärme!!

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Nej de är väldigt sällan vi åker dit, men de händer väl ;) Om vi har fått lillan före påsk så blir de nog en tripp upp dit då:) brukar ni vara dit mycke? Ja de kan vi nog göra ;) Tycker att de verkar bli mer å mer populärt å vara där nu.. man kan ju träffa på några man känner där ;P Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: