Jag stannar kvar..

I Vardagen ♥,
Har bestämt att jag stannar här på blogg.se!

De känns dumt att inte ha allt samlat på samma ställe eftersom jag ändå har bloggat ett tag.

Men bloggen kommer vara under behandling så länge. Får sakta men säkert leta mig fram hur man gör för att ändra vissa saker. Har ju inte all tid i världen att sitta här vid datorn :) De får ta sin tid!

Har iaf hittat hur man ändrar typsnitt på texten i rubrikerna :p Nu ska jag bara hitta en fin som jag vill ha :)

  
Skrivet av: jennie
I

Klokt beslut! Allt på samma är bäst, tänk vad kul Tuva kommer att ha om några år då hon kan läsa om hela sin uppväxt, frågar hon något så har du bloggen att kolla tillbaka på och se när hon Ex prata första gången, gick första gången och när första pojkvännen sov över ;)

Klart du får lösen om jag låser!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: