En liten uppdatering!

I Vardagen ♥,
I fredags var det min födelsedag så på kvällen kom mamma, pappa, Henrik, Nattis, Elfi och Jan förbi.
Tack för dom fina presenterna!

Av Hans-ove fick jag en micro (som ska tas upp till Tännäs) och en bakmaskin :) En sån har jag velat ha länge!

I lördags hade vi en riktig trökdag och bara låg och slappade. Men på kvällen åkte vi till Tommy och kikade på Melodifestivalen och efter de blev det lite ostbågar och kortspel :) När Tuva började bli trött strax efter kl.22 så bäddade jag ner henne i deras dubbelsäng och där sov hon i 3 timmar innan vi åkte hem.

Igår söndag var vi till Älmeskullen och hälsade på en sväng på eftermiddagen sen var vi tvungen att åka hem eftersom vi skulle ut och äta med Henrik och Nattis. Fick det i present av dom :) Elfi och Jan var snälla och var barnvakt medans vi åt. Tänk va skönt de är att äta i lugn och ro ibland! När vi kom hem var det dags att lägga Tuva och kolla på Big Brother.

Min nya favoritlåt från Melodifestivalen i lördags, tack å lov att han gick direkt till finalen!


Nicke Borg - Leaving Home


Sen så har Hans-ove sålt en av våra bilar (till Nattis) så nu är jag utan bil ett tag :( Hoppas han fixar en ny snart så jag och Tuva får tillbaka "våran" bil igen :p

Nu är det bara 2 dagar kvar tills Tuva blir 1 år ♥ Då får ni hålla koll i Ljusnan ;)



Sen vill jag även sända en tanke till Mona och mina kusiner Tedde, Denise, Johnny och Annette.. ♥ Fick beskedet i torsdags kväll att min farbror Bengt plötsligt avlidit :( Så nu har både farmor och Bengt lämnat oss på 2 månader. Hemskt.. Jag tänker på er! ♥

  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Knäppte kort på magen varje vecka förra gången å nu blir de inte av :P Men ska försöka komma ihåg å knäppa snart ;P de är ju som sagt roligt å ha kvar oxå:) Hoppas de är bra med er:) Kram

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Nu ska får vi hoppas att det här blir rätt ;) Grattis till söta Tuva på 1 årsdagen!! :)

Svar: Låter fint de;) Jodå de är fint hänne.. hehe ja men fel lag som spela egentligen ;) men man får väl vara snäll å ställa upp, inte fel å komma iväg å göra nå annat heller :) kram!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: