SNÖ!

I Vardagen ♥,
Imorse kl.7 var det bara att gå upp och hjälpa Hans-ove med snön ute eftersom han körde fast bilen på gården av all snö! Han plogade lite med fyrhjulingen tills den typ gick sönder så då fick vi skotta lite för hand istället. När han fått loss bilen så åkte han nästan 1 timme försent till jobbet och jag fortsatte med att skotta på uppfarten lite. Så nu är kanske halva gården skottad iaf...

Vi hade fan nästan 1m snöplogkant efter plogbilen! Så ja skottade de jag orkade sen gick jag in och då hade även Tuva vaknat. Så nu har jag duschat och sitter här i soffan. Ska snart göra lite frulle för magen kurrar!

 
Bilen är helt insnöad så behöver jag skriva att vi bara blir hemma idag?! ;)

  
Skrivet av: Ingela
I

Jag är också insnöad:( Hade tänkt hinna med så mycket idag hm..iriterande.

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Ja usch vilket väder de har varit! :S Inge roligt på vägarna tidigare idag. :S

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Det ska bli skönt de, har en ny nu oxå (lr årsmodell 2010) men den bara krånglar så då byter vi in den till en större bil ist nu medans vi får ut pengar för den:) Aha på så vis, men de är ju lämpligt de ;) Japp vi har en stuga i Funäs :) Kram

Skrivet av: Elfi
I

Insnöad ja fy f.. vilken vinter.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: