Tännäs helgen 4-6 februari 2011

I Vardagen ♥,

I torsdags kväll åkte vi upp till Tännäs och vi kom hem nu ikväll.
Meningen var att vi skulle åka en del skoter eftersom Hans-Ove hade med sin upp men han körde sönder den redan på fredagen så de blev till att laga den på lördagen för han och Janne så idag åkte vi iväg på en tur på ett par mil :) Jag och Tuva fick förstås åka i kälken, det var ganska hoppigt fläckvis men det gick bra. Var lite svårt ibland att hålla i Tuva och samtidigt försöka hålla i mig för att inte flyga runt allt för mycket :p

Det var första gången Tuva fick åka skoter och hon verkade gilla det för hon sov i stort sett under hela åkturen i mitt knä, goungen ♥ Så hon fick inviga sin nya skoter overall idag som hon fick av Elfi och Jan. Och jag fick även en tidig fördelsedagspresent av Elfi när vi va in till Funäsdalen i fredags. Ett par täckbyxor :)
Tack så jätte mycket!! De behövde jag verkligen!
En bild på dom:


Och sen ett par bilder från våran helg:


Tuva leker med skötväskan







I våffelstugan, sitter och väntar på lite våfflor







Stugan där vi sover (den som vi renoverat)


Så här trött blir man när man är påväg hem efter en helg i Tännäs ♥

Nu har jag kikat lite på Wallander och Hans-ove och Tuva sover men jag ska gå och krypa ner jag också nu.
God natt på er!


  
Skrivet av: linnsan
I

meen vad mysgt det ser ut, vilket väder ni hade också ju!perfekt:)haha...jag skulle velat se er hoppa runt i kälken :P

Skrivet av: Hanna
I   Blogg: http://hannakjonsson.blogg.se/

Februari menar du? Vad söt hon är din lilltjej!

Skrivet av: Ingela
I

Åh va mysigt ni ser ut att haft.

Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Har inte varit så aktiv nu ett tag med å kika in bloggar:P Men tittar in nu igen då ;)

Mysigt och åka till Tännäs:) Har ni stuga där lr hyr ni? :) Fina kort å va mysigt ni verkar haft de, så mysigt å åka skoter och komma iväg en sväng:) Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: