Tråkdag..

I Vardagen ♥,
Imorse vaknade Tuva kl.8 så då va de bara att kliva upp.. Så nu har vi ätit frukost, Tuva leker på golvet och jag hamnade här som vanligt. Känns att man sitter alldeles för mycket vid datorn men ändå kan man inte låta bli att sätta sig här när man är göralös!

Kan ju även berätta de att Tuva har mer och mer börjar släppa taget nu och står själv :) Än så länge är det bara några få sekunder innan hon tar tag i ex bordet eller sätter sig ner igen men de är ett stort framsteg tycker jag iag :) Mamma blir så stolt ♥ Och de roliga är att hon törs stå mest utan att hålla i sig i sängen eller soffan, förmodligen för hon vet att de är mjukt att landa på om hon ramlar ;)

Nu ska jag gå och byta en bajsblöja och sen får vi väl se vad vi gör idag.
Känner för att hitta på något men vad?
Vill nån leka med oss??

Ge mig en hel hög med pengar som jag kan åka och shoppa upp tack!
Så känner jag mig idag!
11:49:

Har just lagt Tuva för att sova lite så nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan och kolla på Unga mödrar på kanal5play och äta negerbollar!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: