Ett sent inlägg, för att vara mig..

I Vardagen ♥,

Sådär nu har vi kommit hem och lagt Tuva efter en kväll i Eriknäsbo där vi har kollat på rally. Ganska roligt de faktiskt :) Tuva fick vara hemma med Elfi under tiden, och tur var nog det för usch va hemskt varmt det var i solen!

Sen vill jag säga tack till er som varit snäll och kommenterat ang glasögonen. Och alla har sagt samma sak, att bild nr 1 är bäst och de tycker jag också! Det var dom jag fastnade för direkt men jag gillar skalmarna bättre på dom andra. Vi får se hur det blir, men jag tar nog dom första ändå :)

Nu ska jag ta en korvmacka innan vi ska sova, är as hungrig!

Nattinatt på er!


  
Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

aha vad har ni för bil då? Jo känns trist att behöva tanka så ofta sen är ju dieseln lite billigare också så var skönt att vi "fick" denna bil genom jks jobb nu. Jo de går något otroligt fort, snart blir våra flickor 2 år :D

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

Tack tack, ska försöka få ut lite magbilder snart då magen redan börjar öka men glömmer ju alltid bort att ta bilder vecka för vecka nu. Förr tog man precis samma dag man gick in i ny vecka :) Aha, ni får köra på bensin istället så kanske den drar lite mindre fast å andra sidan är ju bensinen så dyr nu så det kanske lönar sig att åka det miljövänliga alternativet ändå. :D

Skrivet av: Helen
I   Blogg: http://helenm.blogg.se/

jag är i v 12+3 idag. :)

aha, skönt att kunna köra lite miljövänligt också :) Har automat på nya som vi fick hem igår vi med men inte haft det på tidigare bilarna så det blir spännande ;D haha. hoppas ni får en trevlig helg :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: