Falun

I Vardagen ♥,
I onsdags var vi till Falun för den årliga shopping och cruising dagen :) De är ju alltid cruising där onsdagar v.30 och vi har varit dit varje år sen jag och Hans-ove blev tillsammans. Ibland har vi husvagnen med och ligger på en camping men i år åkte vi tillbaka till Flätsbo istället eftersom vi har vagnen uppställd där med förtält å allt :)

Mamma och pappa var också med och även Mia och Daniel kom en sväng. Karlarna åkte till Borlänge och vi tjejer gick på stan.. Fick med mig lite grejer hem iaf ;)

Till Tuva:
Regnbyxor och regnjacka från lindex (till dagis)
Nattlinne från lindex
Jeans och en tunika från H&M
Ryggsäck (till dagis)
Leksak från åhléns

Till mig:
Kaffefilter hållare från kuckeli kana
Tröja & linne från H&M
Väska från åhléns

Till Hans-ove:
Två t-shirt och ett par shorts från kappahl
Sen va han även på biltema och vad han handlade för allt där vet jag inte ;)

och jag med mitt superdåliga minne har säkert glömt något men de är vad jag kom på nu iaf!

Efter shoppingen var vi på en pizzeria och åt mat. Måste säga att de va helt ok där faktiskt och billigt blev det ;) Och efter maten blev det att kika på bilar ett par timmar innan vi åkte tillbaka till Flätsbo igen.

I torsdags hade vi planerat att åka hem från Flätsbo och fortsätta dona på med Tuvas lekstuga mm men det va så fint väder så vi stannade en natt till :) Så imorse efter vi ätit frukost så packade vi oss hemåt.. När Tuva gick och la sig för att sova lite så passade jag på att gå ut och måla stugan och Hans-ove åkte ner på byggmax för att köpa mer virke för att kunna bygga klart taket. Blir jätte bra :) Nu sitter jag och väntar på att Tuva ska vakna sen måste jag väl försöka hitta på nå mat..

Min mobil är ju inne på lagning, vilket innebär att allt jag hade på mobilen kommer vara borta när jag får tillbaka den. Kontakterna och bilderna som fanns på minneskortet har jag ju kvar men alla appar och spel kommer vara borta. Jag som hade kommit så långt på angry birds!! ;( Så när jag får tillbaka den är de väl bara å börja om från början då!


Väntar på mat


Tittar på bilar

  
Skrivet av: elfi
I

Mat de är gott de tycker farmor med puss Tuvagumman.




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: