Lördag 19 mars 2011

I Vardagen ♥,

Idag är det lördag och jag är fortfarande sjuk :( Har ont i halsen som bara den! (är svälld och vitprickig i halsen) och så har jag lite ont i huvudet och öronen också. Gör jätteont att hosta! Hoppas vara lite piggare tills imorgon iaf. Då ska vi ju ner till Uppsala och se när Bollnäs (förhoppningsvis) vinner över Sandviken ;)

Jag började få ont i halsen i tisdags och har inte blivit ett dugg bättre sen dess! Ringde HC i torsdags i hopp om att få komma och kanske få någon medicin men nej jag fick inte komma utan skulle avvakta. Ovanligt att få höra de när man ringer dit. Idioter!

Igår var vi på Bengts begravning. Den var verkligen jättefin! Tror jag grät i stort sett hela tiden i kyrkan, jag som är så känslig! Tyckte det var så fruktansvärt jobbigt att se dom närmsta anhöriga, hans 4 barn och Mona. Tyckte dom var jätte starka som orkade med! Sen var det en fin minnesstund i Johannesgården. Det var 3 st tror ja som höll tal och det tycker jag var jätte bra gjort! Fint att någon vågar göra det.

När begravningen var slut åkte vi hem så jag fick vila en stund sen åkte vi till Elfi och Jan. Fick mat där och kikade lite på Så ska det låta och Let's dance tills Tuva och jag blev trött och ville åka hem.

Just nu så gick Hans-ove ut för att ploga bort den j*vla snön som helt onödigt kom igår! Fattar inte varför, fast hellre snö då än imorgon :p

Sen måste jag även skriva de också att Tuva bara går mer och mer! :) Nästan så hon går mer nu än vad hon kryper. Ibland iaf. Tänk, mammas lilla bebis har blivit så stor!  För ett år sedan var hon ju så liten! Längtar tills de är dags för ett litet syskon! Även fast vi inte är riktigt överens om de här hemma så ska hon få ett syskon, de bestämmer jag :p Men när de är ju en annan sak, jag vill ju helst inte vänta för länge!


   
Liten och stor Tuva ♥
Tänk va mycket som händer på ett år!


  
Skrivet av: Ingela
I

Klart hon ska ha ett litet syskon ;)

Skrivet av: Elfi
I

Ja tänk vad tiden går 1 år och går lillfröken.

Skrivet av: Mona
I

<3




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: