Sjuk & Tännäs

I Vardagen ♥,
Jaha så var det min tur att bli sjuk igen. Har fruktansvärt ont i halsen och öronen. Har knappt sovit inatt för jag har svettats och haft ont överallt :( Hoppas bara att Tuva inte blir sjuk nu! De va ju bara nån vecka sen hon var förkyld... Jag hatar att vara sjuk!!


På fredag är det begravning (som jag gruvar mig hemskt mycket för) och sen på söndag är det bandyfinal! Vi har bokat biljetter så då måste jag vara frisk helt enkelt!! Heja Bollnäs!

Igår var Linn & Lea här och grattade Tuva. Dom har också varit sjuka och vi borta så det har blivit uppskjutet med deras besök hela tiden. Men igår var dom här och lekte :) Tuva fick en jättefin mössa som de stog Tuva på och fingerfärg :) Tusen tack kära vänner! ♥
Sen på kvällen kom mamma och Jens så då snodde jag ihop en kladdkaka på Jens beställning. Å ju mer klockan blev ju dåligare blev jag kändes de som. Så när dom åkte hem vid kl.20 så gick jag upp och la mig.

I helgen har vi varit i Tännäs igen. Och när vi kom upp på torsdag kväll så hade vattnet i brunn frusit så vi var utan vatten till lördag eftermiddag! Och då på lördagen var vi ut med skotern. Det var veteranträff vid Falkboe så vi tog en tur dit. Vi hade tur med vädret hela helgen iaf, strålande sol :D


Jag & Tuva i kälken


Tuva & Elfi


Bild från träffen


På fredagen tog vi en promenad för att hämta vatten ett par km

Nu är Tuva vaken så jag hinner inte skriva mer, men en liten uppdatering blev de iaf :)


  
Skrivet av: Elin
I   Blogg: http://elinwilliam.blogg.se/

Mysigt å vara i Tännäs!! :)

Vi ska ju oxå ner på bandyfinalen, vi kanske ses då ;P Kram




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: