Söndag 27 mars 2011

I Vardagen ♥,
Jaha då var det söndag igen. Jag hatar söndagar!

Igår kväll var vi en sväng till Dan på inflyttningsfest. Jag och Tuva åkte hem när det var dags för henne att sova och Hans-ove fick stanna kvar. (Dan har köpt ett hus nere på byn här i Söräng) Så när vi kom hem nattade jag Tuva och kröp sen ner i soffan tillsammans med en skål ostbågar och kollade på tv :)

Eftersom jag inte tog ut några föräldradagar i februari och har begärt många lågprisdagar i mars så får jag knappt nå pengar alls denna månad :( Har precis så de räcker till räkningarna typ.. Tur jag har Hans-ove som kan ge ett litet bidrag ;) Börjar bli less på att leva jävligt snålt! Men jag får hålla ut tills augusti då jag börjar jobba igen :)

Och sen är jag överlycklig över att jag inte får restskatt i år heller! Har aldrig haft det med är livrädd att få det ;)

Och Lisa:
ja jag är nog lite principvrång bara, därför jag inte skaffar facebook ;) hehe
Jag vet ju bla inte nå vad som händer hos er mellan gångerna vi träffas. Mest därför jag känner bland att jag skulle behöva ha en jag också. Så man hänger med liksom, eftersom du slutat blogga :p
Som ni kanske läst tidigare så hade ju Tuva feber ett par dagar samtidigt som jag var sjuk. Det var ju aldrig mer än feber på henne men sen upptäckte jag att hon har två tänder till som kommit fram! :) Så nu har hon 10st tänder i sin mun! Denna gång har det kommit 2st uppe lite längre in på varje sida!

Och sen har ju Tuva börjat gå riktigt nu. Hon går mer än vad hon kryper. Men hon vägrar gå i skor! Haha, så fort hon får skor på fötterna står hon bara still eller kryper! Hoppas de släpper snart så hon törs gå även med skor på fötterna :) STORA TJEJEN!

  
Skrivet av: Syster Yster
I

Ja de är dax att du skaffar Facebook nu!! =)

Skrivet av: Ingela
I

Till o med din gamla mor har ju facebook ;)

Skrivet av: Lisa
I

Din bror är ju lika principvrång han.. Ni låter som 2 pensionärer;)) haha




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: