Tisdag 22 mars 2011

I Vardagen ♥,
Idag mår Tuva mycket bättre! Ingen feber direkt (37,3) och är mycket piggare på ögonen också. Så hoppas dagen fortsätter så också!

Har just ätit frukost så nu leker Tuvis på golvet och jag hamnade här som vanligt. Sitter och kikar runt lite efter en ny mobil (?!) Har fått för mig att jag vill ha en ny mobil nu igen! Irriterande! Jag trivs bra med min som jag har nu förutom att jag tycker att touchen är helt värdelös.. Får se hur jag gör om jag gör mig råd med en ny, men vill prova ett annat märke än sony ericsson isf. Har kollat på en Samsung galaxy ace, någon som har någon erfarenhet av den?? Man vill ju inte direkt köpa en som inte är nå bra!

Sen har jag även kommit på de att de nog är dags att köpa skor till Tuva nu när hon börjat gå. Men de är ju så himla svårt med storlek tycker jag! Kanske måste köpa ett par stövlar också..?

Usch nu stinker det bajs så bäst vi går mot skötbordet!
Sen ska vi vara i Edsbyn till 13:30

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: