Torsdag 24 mars 2011

I Vardagen ♥,

Har nyss dammsugat och torkat golven, andra maskinen tvätt snurrar i tvättmaskinen och Tuva sover. Ja så ser det ut hemma hos oss i Söräng just nu :)

Igår var jag till Johanna och klippte mig. Blev lite snedlugg denna gång så jag blev absolut nöjd :) Får se om jag gör mig råd att göra ett återbesök hos henne och färga det också eller om jag får snåla och göra det hemma. Mitt hår är just nu svart men har ju fått för mig att ha det vanligt brunt igen så ska det bli bra är det nog bäst att låta henne göra det.. Måste fundera på det!

Var även in på Elgiganten och kikade på mobiltelefoner. Den jag funderat på såg helt okej ut faktiskt!



Samsung Galaxy Ace

Nu ska jag passa på att ta de lugnt en stund på soffan!

 


  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: