Äntligen fredag!!

I Vardagen ♥,
Ja så var det äntligen fredag igen! En solig fredag, gud så härligt!

Idag bestämde sig Tuvis för att vakna när Hans-ove åkte till jobbet men hon fick allt ligga i sin säng å poa på en stund innan jag orkade gå ner :p Så idag har vi hunnit med lite.
Målat en hylla, Tuva har badat, tvättat en maskin tvätt eftersom hon slet ur all tvätt ur tvättkorgen och kissade på de alldeles innan badet ;) fixat ordning lite i Tuvas rum för hon fick en cd spelare av sin farmor igår och såklart fanns de ingen kontakt just där den skulle stå så jag fick leta fram skarvkabel å dona :)

Vid 11 ville damen sova så då bäddade jag ner henne sen har jag spenderat lite tid i badrummet för toningen jag beställde igår kom med posten idag (snabb leverans!) så den var jag tvungen att testa! Så medans den verkade i håret passade jag på att raka benen sen ta en lång dusch :D Får se om jag ser någon skillnad på håret sen när de torkat.. vill ju inte ha orange hår!

När Tuva vaknar får vi se om vi tar en sväng in till Bollnäs. Skulle ha varit på dollar och köpt galgar till Tuvas garderob eftersom hon har mer kläder än galgar så måste jag köpa fler ;) Får se hur vi gör!
Sen ikväll ska vi till min mormor & morfar och gratta morfar som fyller år idag! Å äta smörgåstårta, mums!

I helgen hoppas jag på att få lite mer gjort på altan! 2 lampor ska upp på väggen och en hylla. Sen måste vi även städa bort en massa skräp å grejer som hamnade på gamla altandelen också för där ser det förjävligt ut! Sen har vi ju även beställt en altandörr äntligen! Vet inte om jag skrivit de tidigare? Skulle iaf få hämta den 16 juni tror jag det var! Kommer bli skitsnyggt med en helglasad dörr + att de förmodligen blir ljusare i vårat mörka kök :D

Annars har vi inget planerat denna helg vad jag vet nu? Så vi får se vad som händer!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: