Fredagkväll..

I Vardagen ♥,
Ja nu har jag just kollat på big brother. Hans-ove ligger bredvid här i soffan och snarkar sen en stund tillbaka ;) Ska väl ta å gå upp och lägga oss strax. Trodde väl aldrig att Peter skulle bli nominerad?! Jag vill ha ut madde av den anledningen att alla andra har varit i huset mycket längre än henne och därför tycker jag att dom förtjänar att stanna kvar. Så denna vecka får gärna Gurkan lämna huset för mig. Han har förändrats så mycket på slutet tycker jag. Men vem jag tycker ska vinna allt har jag inte bestämt mig för än! Vem tycker ni??

Imorgon ska jag städa undan lite på altan och även måla väggen en sista gång sen är all målning äntligen klar!! Ska även flytta kattluckan imorgon. Får se vad katterna tycker om det :s hoppas på att dom godkänner det annars får vi problem! Har ingen ny dörr än så vi får lösa det med att spika igen hålet bara..

Sen imorgon kväll är det dags för mammas 50 års kalas :D

Nej nu ska jag borsta tänderna, väcka älskling och bädda ner oss i sängen!

Trevlig helg alla!

  



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: