Mitt hår

I Vardagen ♥,

Igår morse när jag vaknade hade jag svart/mörkbrunt hår.
Men nu har jag fått för mig att ha de lite ljusare!

Så här blev det!

Efter första blekningen


Efter andra blekningen


Och idag efter ha lagt i en mörkblond färg

Tyvärr är bilderna lite mörka men dom får duga :p

Håret är fortfarande lite orange så jag får tvätta flitigt med silvershampo så kanske de avtar lite :)


  
Skrivet av: jennie
I

Ja de där blir nog bra efter några tvättar, själv skulle jag valt resultatet efter första! Ja den båten skulle jag vilja testa så vi får ta den då...

Skrivet av: sprattelvinkel
I   Blogg: http://lindaswegdal.blogg.se/

Jag har blekt järnet hemma! Varvat med lite olika färger för att inte se alltför mycket ut som en morot :P Jag slingade en gång på salong, men tyckte det tog bättre att färga hemma. Hade inte tålamod att slinga mig ljus... :) Bleka som en tok - inpacka håret som en galning - nu nöter jag silverschampo :)

Du har ju kommit en bra bit på väg du å med tanke på hur mörkt det var tidigare! :)




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejladress: (visas ej)

Adressen till din blogg:

Dina ord: